Complete Online Ticketing Oplossing

 

+   Organiseert u eenmalig of met regelmaat een evenement waarvoor kaartverkoop plaatsvindt?

+   Wilt u naast of in plaats van de bestaande verkoopkanalen ook online gaan verkopen?

+   Verkoopt u nu al online maar vindt u de kosten te hoog?

+   Wilt u snel en eenvoudig van start, zonder dat u zich in allerlei techniek hoeft te verdiepen?

+   Wilt u het voor uw (potentiële) bezoekers makkelijker maken om kaarten te reserveren?

+   Wilt u weten welke promotionele acties wel succes hebben en welke niet?

+   Wilt u meer tickets gaan verkopen, zonder dat dit extra werk oplevert?

Dan is Noppers Support de juiste partner voor u.

 

Noppers Support levert u een betrouwbare online ticketing oplossing, gecombineerd met praktische ondersteuning en effectieve promotie. Alles goed geregeld, zonder grote investering in geld, tijd of kennis.

De belangrijkste kenmerken:

Kaartverkoop

  • Online verkoop, geïntegreerd binnen uw eigen website
  • Kassaverkoop bij u op locatie en/of bij uw voorverkooppunt
  • Online uitgebreide mogelijkheden voor kortingsregelingen, voorrang voor eigen relaties, etc
  • Ongeplaceerde verkoop of via zaalplattegrond
  • Vormgeving bestelschermen en e-tickets aanpasbaar aan uw huisstijl
  • Cross-sell (bijverkopen van extra faciliteiten, producten, diners, etc.)
  • Online betaling via iDEAL
  • E-ticketing (de klant print thuis)

Promotie

  • Verzending emailnieuwsbrieven
  • Koppeling social media
  • Uitgebreid CRM t.b.v. klantgegevens
  • Ondersteuning bij promotionele acties
  • Responsemeting van promotionele acties
  • Analyse van klanten en aankoopgedrag

Toegangscontrole

  • Visueel, via gastenlijst of via scanning
  • Scanning van barcode op e-tickets of op mobieltje van de bezoeker
  • Geen lange rijen voor het afhalen van gereserveerde kaarten

Lage kosten

  • Geen investering vooraf
  • Lage vergoeding per verkocht ticket
  • Geen grote inspanning in tijd of kennis

Financieel

  • Snelle periodieke uitbetaling van uw entreegelden (ook voorafgaand aan uw evenement)
  • Forse reductie van contante geldstromen
  • Via een eigen account krijgt u toegang tot alle actuele rapportages
  • Geen kostbaar eigen iDEAL-contract bij de bank nodig

Ondersteuning

  • Het systeem wordt voor u ingericht op basis van uw wensen.
  • Naast de werkzaamheden die Noppers Support voor uitvoert, kunt u via uw eigen account het gehele systeem zelf gebruiken:
    • Wijzigen evenementgegevens
    • Invoeren eigen reserveringen
    • Beheren klantgegevens
    • Inzien rapportages
    • Analyse klantgegevens en aankoopgedrag
  • U krijgt instructie op maat, wanneer u delen van de software zelf wilt gebruiken.
  • De software (die gebruikt wordt door meer dan 70 kleine en grote sport- en cultuurorganisaties) wordt continu doorontwikkeld, zodat deze blijft aansluiten bij de wensen van de klanten.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.