+ Organiseert u eenmalig of met regelmaat een evenement waarvoor kaartverkoop plaatsvindt?
+ Wilt u naast of in plaats van de bestaande verkoopkanalen ook online gaan verkopen?
+ Verkoopt u nu al online maar vindt u de kosten te hoog?
+ Wilt u snel en eenvoudig van start, zonder dat u zich in allerlei techniek hoeft te verdiepen?
+ Wilt u het voor uw (potentiële) bezoekers makkelijker maken om kaarten te reserveren?
+ Wilt u weten welke promotionele acties wel succes hebben en welke niet?
+ Wilt u meer tickets gaan verkopen, zonder dat dit extra werk oplevert?
Dan is Noppers Support de juiste partner voor u.
Noppers Support levert u een betrouwbare online ticketing oplossing, gecombineerd met praktische ondersteuning en effectieve promotie. Alles goed geregeld, zonder grote investering in geld, tijd of kennis.
De belangrijkste kenmerken:
Kaartverkoop
- Online verkoop, geïntegreerd binnen uw eigen website
- Kassaverkoop bij u op locatie en/of bij uw voorverkooppunt
- Online uitgebreide mogelijkheden voor kortingsregelingen, voorrang voor eigen relaties, etc
- Ongeplaceerde verkoop of via zaalplattegrond
- Vormgeving bestelschermen en e-tickets aanpasbaar aan uw huisstijl
- Cross-sell (bijverkopen van extra faciliteiten, producten, diners, etc.)
- Online betaling via iDEAL
- E-ticketing (de klant print thuis)
Promotie
- Verzending emailnieuwsbrieven
- Koppeling social media
- Uitgebreid CRM t.b.v. klantgegevens
- Ondersteuning bij promotionele acties
- Responsemeting van promotionele acties
- Analyse van klanten en aankoopgedrag
Toegangscontrole
- Visueel, via gastenlijst of via scanning
- Scanning van barcode op e-tickets of op mobieltje van de bezoeker
- Geen lange rijen voor het afhalen van gereserveerde kaarten
Lage kosten
- Geen investering vooraf
- Lage vergoeding per verkocht ticket
- Geen grote inspanning in tijd of kennis
Financieel
- Snelle periodieke uitbetaling van uw entreegelden (ook voorafgaand aan uw evenement)
- Forse reductie van contante geldstromen
- Via een eigen account krijgt u toegang tot alle actuele rapportages
- Geen kostbaar eigen iDEAL-contract bij de bank nodig
Ondersteuning
- Het systeem wordt voor u ingericht op basis van uw wensen.
- Naast de werkzaamheden die Noppers Support voor uitvoert, kunt u via uw eigen account het gehele systeem zelf gebruiken:
- Wijzigen evenementgegevens
- Invoeren eigen reserveringen
- Beheren klantgegevens
- Inzien rapportages
- Analyse klantgegevens en aankoopgedrag
- U krijgt instructie op maat, wanneer u delen van de software zelf wilt gebruiken.
- De software (die gebruikt wordt door meer dan 70 kleine en grote sport- en cultuurorganisaties) wordt continu doorontwikkeld, zodat deze blijft aansluiten bij de wensen van de klanten.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.